Wij doen 7 dagen per week ons best om u de beste service te bieden, klanttevredenheid staat namelijk op nummer 1 bij ons. Mocht het toch gebeuren dat u een klacht heeft, dan kunt u contact opnemen met ons via contact@armafashion.nl. Vermeld duidelijk de reden van uw klacht en indien van toepassing uw bestelnummer. We zullen uiterlijk binnen 3 werkdagen op uw mail reageren met een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.